Συνεργασία


ΑΤΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ 

Πάρτε μας τηλέφωνο στα κινητά
Vodafone     694 90 11 610
Wind              6930 4111 91
Watsup         6980 544 977
Πείτε μας το πρόβλημα
Μετά θα έρθουμε στον χώρο σας να το δούμε από κοντά
Θα σας πούμε το τι πρέπει να γίνει,
Πόσο θα κοστίσει 
Και εφόσον συμφωνήσουμε σε όλα
Θα το φτιάξουμε επιτόπου εάν είναι εφικτό, η θα το πάρουμε και θα σας το επιστρέψουμε στο χρονικό όριο που θα σας πούμε επισκευασμένο.

Για εντός Αττικής
ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ   ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ 

ΑΤΤΙΚΗ EMAIL
 Στείλτε μας email στο : katharofos@gmail.com
Γράψτε μας το πρόβλημα και μαζί επισυνάψτε μας μερικές φωτογραφίες του φωτιστικού σας.
Μαζί μην ξεχάσετε να μας στείλετε και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και το όνομα σας. 
Εφόσον το δούμε θα σας τηλεφωνήσουμε για να σας πούμε το τι είδαμε
τι πρέπει να γίνει , και περίπου το κόστος επισκευής εάν είναι εφικτό από την φωτογραφία.
Κατόπιν θα σας επισκευάζουμε στο χώρο σας για την επισκευή εάν είναι εφικτή χωρίς να φύγει από το σπίτι σας . Διαφορετικά θα σας το πάρουμε και θα σας το επιστρέψουμε στο χρονικό όριο που θα σας πούμε επισκευασμένο .

SMS 
Στείλτε μας στο 6949011610  με τίτλο : πρόβλημα φωτιστικού ' και το όνομα σας . Εμείς θα σας πάρουμε τηλέφωνο για να συζητήσουμε το πρόβλημα σας και να βρούμε λύση .

ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
Ισχύουν οι παραπάνω τρόποι εκτός των επισκέψεων κατ οίκον .
Η παραλαβή γίνετε κατόπιν συνεννόησης με δική σας μεταφορά η courier .
Σε κάποιες περιπτώσεις ερχόμαστε και εκτός Αθηνών, ανάλογα το μέγεθος του φωτιστικού , την βλάβη και την απόσταση.
************************************************************************************************************************************************************************************************
ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ . 
Η ΑΠΟΛΥΤΗ  ΤΙΜΗ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ .
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΦΕΡΕΙ , ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
************************************************************************************************************************************************************************************************
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ Η ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΩΦΛΗΣΗ ΑΥΤΩΝ



Ενημερώσεις προς παλαιούς και νέους πελάτες .

Η επισκευές των πολυέλαιων και γενικότερα των φωτιστικών ειδών , γίνονται με τα ίδια υλικά που διαθέτη το κάθε αντικείμενο σας .
Η χρήση νέων εξαρτημάτων για την κάθε επισκευή την αναφέρουμε πάντα στο συμφωνητικό παραλαβής και πέραν αυτών δεν γίνετε να μας ζητάει ο πελάτης επιπλέον υλικά κατά την παράδοση που δεν εχουν συμφωνηθή .
Επίσης πολλά από τα υλικά που συμπληρώνονται ανά εργασία δεν χρεώνονται  , εφόσον είναι εξαρτήματα που έχουν περισσέψει από προηγούμενες συντηρήσεις  .Με λίγα λόγια κάτι που δεν μας έχει κοστίσει δεν έχουμε λόγο να το χρεώνουμε .
Οι εργασίες που καλούμαστε να κοστολογήσουμε και να αναλάβουμε , τις κρίνουμε με βάση το κόστος επισκεύης του αντικείμενου , και με το εάν είναι συμφέρουσα η επισκευή του  βάση τις ποιοτικής του αξίας  και τις χρηματικής με κάποιο αντίστοιχο τις αγοράς .

Ποτέ δεν έχουμε κρίνει  βάση τις συναισθηματικής αξίας που μπορεί να έχει για τον καθένας σας .Αυτό είναι κάτι που το κρίνετε εσείς και μονό εσείς .



Όροι Συνεργασίας

Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος  η μη εφικτής αποπεράτωσης τις επισκευής ,(που δεν μας εχει τυχει μεχρι σημερα , και να μην μας τυχει ποτε ) λόγο φθοράς κατά την παραλαβή , μεταφορά , επισκευή η παράδοση (πχ. Τρακάρισμα , σπάσιμο εξαρτήματος , κλοπή κτλ ) η επισκευή γίνετε  με παρεμφερή ανταλλακτικά και εάν δεν είναι δυνατή η επισκευή το αντικείμενο επιστρέφετε στην οποιαδήποτε μορφή βρίσκετε την εν λόγο στιγμή .
Επισκευές συντηρήσεις γίνονται στα ιδία υλικά των υπαρχόντων αντικειμένων .
Η χρήση νέων εξαρτημάτων κρίνετε εάν θα γίνουν από τον κατασκευαστή η θα πρέπει να αναφέρετε στην συμφωνία επισκευής .
Για να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις θα πρέπει να υπάρχει   ενημέρωση και συγκατάβαση του πελάτη τηλεφωνικά .
Επιπλέον εργασίες η υλικά εξαρτήματα που δεν αναφέρονται στην συμφωνία δεν μπορούν να απαιτούνται .
Κατά την παραλαβή  πιστεύουμε ότι σας δώσαμε να καταλάβετε το τη θα παραλάβετε και τη θα φτιάξουμε .
Επίσης ο επισκευαστής δεν δεσμεύεται για καμία αποζημίωση για κανένα λόγο.
Κάθε παράδοση προϋποθέτη και εξόφληση.
Τα προς επισκευή αντικείμενα δεν παραμένουν προς φύλαξη στον επισκευαστή και πρέπει να παραδίδονται σε σύντομο χρονικό διάστημα από την ημέρα ενημέρωσης ολοκλήρωσης τις επισκευής
Περαν τον 360 ημερών μετά την επισκευή θεωρείται ότι το αντικείμενο δεν ενδιαφέρει τον πελάτη και είναι στην διάθεση του επισκευαστή για οποιαδήποτε χρήση σαν ανταλλακτικά η πρός πώληση άλλα το χρέος επισκευής παραμένει και διεκδικείται νομικά.